STORINGEN & ONDERHOUD
Onder service aan klanten verstaan wij naast goede leverantie en juiste montage vooral ook snelle storingshulp, want storingen door slijtage of onvermoede defecten komen altijd onverwacht en op het verkeerde moment. In de kou zitten als u het graag warm heeft, in de warmte zitten als u verkoeling zoekt, wateroverlast, het is allemaal heel vervelend.
Daarom zijn wij 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar voor het opheffen van storingen aan apparatuur of materialen die wij u geleverd hebben of die u ons in onderhoud hebt gegeven. Ook wanneer u geen klant bent, helpen wij u graag bij een storing, maar onze vaste klanten hebben in drukke tijden (winter, bijvoorbeeld) uiteraard een streepje voor. Onze storingsdienst is bereikbaar via ons kantoornummer (0182) 39 22 45 .
TARIEVEN
Storingen
Voor klanten binnen een straal van vijf kilometer hanteren wij een starttarief van € 60,50 incl. 21% btw (exclusief verbruikte materialen). Indien een reparatie meer dan 1 uur in beslag neemt of u bevindt zich buiten de straal van vijf kilometer, zullen wij op regiebasis factureren conform de in beslag genomen arbeid incl. reistijd (€15,13 per 15 minuten). Voor storingen buiten kantooruren hanteren wij een aangepast tarief van 150%.
Onderhoud
Aangezien er nogal een behoorlijke diversiteit is wat betreft verwarmings- en warmwatertoestellen, adviseren wij u telefonisch contact op te nemen via ons kantoornummer (0182) 39 22 45 of een e-mail te sturen naar info@ahuisman.com. Wij kunnen u dan vertellen welk tarief voor uw situatie van toepassing is.
BIJVULLEN VAN UW CV-INSTALLATIE
Het komt regelmatig voor dat cv-installaties in storing gaan veroorzaakt door te weinig water in het systeem. Het is normaal dat u minimaal één keer per jaar wat water moet bijvullen. Door op onderstaande link te klikken kunt u zelf de handleiding in pdf formaat downloaden en eventueel opslaan op uw eigen computer.
ONDERHOUD VOLGENS SCHEMA
Om storingen aan uw centrale verwarming, warmwaterapparatuur of airconditioner tot een minimum te beperken, hebben uw toestellen periodiek een onderhoudsbeurt nodig. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit grondige, technisch verantwoorde schoonmaak, controle van de werking en zo nodig afstelling van de apparatuur. Dat bevordert de goede werking, voorkomt onnodig hoog energieverbruik en bevordert de duurzaamheid. Neem gerust contact op voor een onderhoudsbeurt van uw installatie.
ONDERHOUDSABONNEMENT
U kunt natuurlijk zelf die termijn in de gaten houden en ons bellen voor een afspraak. Maar u kunt natuurlijk ook met ons een onderhoudsabonnement afsluiten. Dan houden wij de termijn voor u in de gaten en bellen u voor een afspraak als er weer een onderhoudsbeurt op het schema staat. Het onderhoudsabonnement zelf is gratis, u betaalt alleen voor de werkzaamheden en eventuele nieuwe onderdelen. Ook als u ons voortaan uw bestaande, niet door ons geleverde apparatuur wilt laten onderhouden, kunt u zo’n abonnement afsluiten. Alleen controleren wij dan van tevoren uw apparatuur en adviseren u naar aanleiding daarvan over de frequentie van het onderhoud. In dat geval brengen wij u voor die controle en dat advies eenmalig kosten in rekening.
• Geïnteresseerd? Neem gerust contact met ons op.
GARANTIE
De meeste fabrikanten geven twee jaar volledige garantie op hun producten, mits geplaatst door een erkende installateur. Met die voorwaarde willen zij voorkomen dat hun toestellen en overige materialen schade oplopen door ondeskundige installatie. Vanwege onze doorgaande studie en steeds groeiende ervaring hebben wij voor verwarming en sanitair de erkenning gekregen van UNETO-VNI en voor airconditioning van STEK. Als bedrijf hanteren wij dezelfde garantienormen als de producenten van de apparaten die wij leveren.